კლასი: IX
საგანი: ისტორია
საგანი: ისტორია
თემა: საქართველო დავით აღმაშენებლის ეპოქაში
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1–2
ქ.
|
არ იცის როგორი შედეგები
მოყვა დავითის გატარებულ რეფორმებს
იცის ვინ იყო დავით აღმაშენებელი
|
3–4
ქ.
|
შეუძლია მეტ
-ნაკლებად უპასუხოს მასწავლებლის მიერ დასმულ კითვებს
მეტ-ნაკლებად აკავშირებს ფაქტებსა და მოვლენებს
ასახელებს იტორიულ პერსონაჟებს
|
5–6
ქ.
|
იცის რა მნიშვნელობა ჰქონდა მეფის მიერ გატარებულ
რეფორმებს
საუბრობს თანამდებობრივი იერარქიის სესახებ
აჯგუფებს ცხრილში აღმასრულებელი, საკანონმდებლო და სასამართლო ხელისუფლების ფუნქციებს XI-XII საქართველოში
|
7–8
ქ.
|
მსჯელობს სახელმწიფოსთვის გატარებული რეფორმებისა და მისი დამახასიათებელი ნიშნების შესახებ
აანალიზებს მაშინდელ მსოფლიოში მიმდინარე მოვლენებსა და შედეგებს
|
9–10
ქ.
|
თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ახდენს პრეზენტაციას გატარებული რეფორმებისა და მათი მნიშვნელობის შესახებ და ასევე საუბრობს
შედეგებზე
წერს თემას: დავითის რეფორმები და მისი შედეგები“
აფასებს იმ პირობებსა, ფაქტებს, ქვეყნის შიგნით
და მის გარეთ შექმნილი ვითარების შესახებ, რომელმაც ხელი შეუწყო სახელომწიფოს გაძლიერებას.
|
No comments:
Post a Comment